Hello Dr.1














üı
 Home > > üı
 
Ǹ Verhoog je kra
21-10-19 14:45
"Verhoog je kracht en ondersteun je bloedstroom!
Wat is het effect van """"Squat""?
De squat is een oefening die de squat herhaalt. De belangrijkste effecten van squats zijn:

spierverbetering
Wanneer u hurkt, bewegen veel gewrichten tegelijkertijd, inclusief het dijgewricht, het kniegewricht en het enkelgewricht. Daarom worden verschillende spieren samen gebruikt, zoals de dijen, billen en kuiten. Ongeveer 60% van de hele lichaamsspier bevindt zich in het onderlichaam, dus het kan de kracht van de squat effectief verbeteren.
Het helpt om de spieren van het hele lichaam te trainen met niet alleen het onderlichaam, maar ook de buik, taille, nek, borst, voeten en wreef.
Daarnaast is het door algemene spiertraining zoals 'anale sluitspier, anale sluitspier' en 'bekkenbodemspiergroep' mogelijk om moeilijk te trainen spieren te bereiken en veroudering te voorkomen.
ondersteuning van de bloedstroom
De spieren in het onderlichaam zorgen voor een pompfunctie die het bloed van de zwaartekracht terugvoert naar het hart. Herhaaldelijk hurken in de hurkzit activeert deze pompfunctie, waardoor het bloed soepel kan stromen. Wanneer de bloedcirculatie verbetert, wordt het gemakkelijker om een ​​goede conditie te behouden, zodat zuurstof en voedingsstoffen zich naar de cellen van het lichaam kunnen verspreiden.
Herstel van het autonome zenuwstelsel
Je kunt ook het effect zien van het verbeteren van de bloedstroom en het willen balanceren van het autonome zenuwstelsel. Wanneer het autonome zenuwstelsel in balans is, wordt een positieve keten gevormd, zoals het opfleuren van geest en ziel met de natuur.
langzaam zonder pijn
Het zogenaamde """"Squat""""-bord
Laten we de volgende items controleren.

Ik zit vaak voor langere tijd, bijvoorbeeld aan een bureau.
Ik wil sporten, maar ik heb geen tijd of geld om naar de sportschool te gaan.
Ik voel gebrek aan beweging.
U kunt zich ongemakkelijk voelen bij het op- en aflopen van de trap.
Ik ben vaak depressief of heb geen motivatie.
Als een van de bovenstaande punten op u van toepassing is, is ""de zogenaamde squat"" prima. Een zogenaamde squat is letterlijk een ""losse"" squat die gemakkelijk zonder overdrijving kan worden gedaan.

Er zijn veel verschillende soorten squats, zoals """"de squat met de knieën ongeveer 90 graden gebogen"""", ""de squat Ǹ met de vloer en dijen parallel"""", en de hogere moeilijkheidsgraad """"volledig"""". Dit alles is geschikt voor diegenen die hun onderlichaam goed trainen en trainen.
Degenen die niet veel bewegingsgewoonten hebben en zwakke spieren in hun armen en benen hebben, moeten voorzichtig zijn bij het d Ǹ oen van deze harde squat, omdat het gemakkelijk is om de knieën en rug te buigen.
Dus ik raad de zogenaamde squat aan. De zogenaamde squat wordt als volgt uitgevoerd."
   
  admin